دقت کردین توپخانه دروغ پراکنی و شایعه سازی و نفرت پراکنی لیدرهای اصلاحات که در زمان آشوبهای بنزینی فعالیت کمی داشت بعد از وصل شدن اینترنت و شبکه‌های اجتماعی اسرائیلی مانند تلگرام و اینستاگرام بشدت فعال شده اند!؟

در چند روز اخیر از سران فتنه مانند میرحسین موسوی و کروبی و خاتمی که دو سال اخیر در سکوت کامل بودند تا سلبریتی‌ها و تا خبرنگاران سرشناس جبهه اصلاحات و اکانتهای فیک منافقین و… بصورت بیسابقه و همزمان شروع به حمله علیه نظام و ترویج دروغ و شایعات و ایجاد کینه و نفرت در جامعه کرده اند.

طبق شواهد قرار بود این موج کثیف و بزرگ عملیات روانی در روز یکشنبه بعد از شروع فتنه بنزینی آغاز بشود، قرار بود با موجی از استعفاهای برخی مقامات فاز دوم فتنه آغاز شود و جریان غربگرا و اصلاحات و شبکه نفوذ، بدنه اجتماعی خود را به کف خیابانها بکشانند و در کنار سازمان آشوب و ترور و تخریب منافقین، دامنه آشوبها و اغتشاشات را گسترده‌تر بکنند و بسمت براندازی پیش بروند.

در همان روز یکشنبه شاهد انتشار خبر استعفای برخی نمایندگان لیست امید اصلاح طلبان در مجلس و اولین بیانیه ضدانقلابی ۷۷ لیدر این جریان فاسد برانداز بودیم. اما دو اقدام مانع شکل گیری فاز دوم فتنه شد. اولین اقدام حمایت قاطع رهبر انقلاب از تصمیم سران قوا که بهانه را از برخی کانون‌های اصلی فتنه ساز با توجیه نداشتن اختیارات گرفت و پروژه استعفا را زمینگیر کردند. دومین اقدام هم قطع کامل دسترسی به شبکه‌های اجتماعی اسرائیلی مانند تلگرام و اینستاگرام بود که تمامی محاسبات دشمنان و فتنه گران مبنی بر گسترش دامنه آشوبها و اغتشاشات و تحریک احساسات مردم در بستر این شبکه‌ها را بهم ریخت و با بن بست مواجه کرد…

حالا اما با برگشتن تلگرام و اینستاگرام و فضای مجازی رها شده تحت اشراف دشمن به یکباره شاهد موج سنگین و ویرانگر انواع شایعات و دروغها و شبهات و بیانیه‌های ضدانقلاب داخلی و خارجی هستیم.

کانون اصلی فتنه ساز در فاز اول فتنه شکست خورد اما عقب ننشسته و حالا با برگشتن فضای مجازی رها شده از روز گذشته دوباره فعال شده‌اند تا با انتشار انواع شایعات و دروغها خصوصا درباره کشته شدگان آشوبهای اخیر میزان نفرت در جامعه را افزایش داده و با سوءمدیریت در اداره کشور، نارضایتی را در اقشار مختلف جامعه به نقطه قرمز رسانده تا بتوانند فاز دوم فتنه را آغاز کنند

خیلی ساده لوحانه است که فکر کنیم فتنه گران دیگر برنامه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب و مردم ندارند. همانطور که در عراق الان شاهد فاز سوم فتنه و آشوب هستیم که بسیار مخربتر و با میزان خشونت بالاتر است، بنظر میرسد طبق الگویی که دشمن در حال اجرای آن در منطقه بخصوص عراق است، با ادامه فعالیت شبکه‌های اجتماعی، پیامرسانها و دیگر سرویسها و خدمات تحت مدیریت غرب بخصوص آژانس امنیت ملی آمریکا و رژیم صهیونیستی در داخل احتمالا بزودی شاهد نقش آفرینی این فضا در بوجود آوردن فاز دوم آشوبها اما مخربتر و خشن‌تر خواهیم بود.

پاسخ دهید